Scent Of A Woman


Salam…

hai korang semua…

disebabkan saia dah banyak marathon drama korea, tapi malas nak update. terpaksalah jap gi, saia update segmen ni bertubi-tubi. minggu lepas saia dah habis marathon Scent Of A Woman, kemudian terus sambung marathon The Vineyard Man sekarang ne tengah tengok drama Worlds Within dah episode 10 dah.kemain laju kan.

Sekarang saia nak sembang pasal drama Scent Of A Woman yang mengisahkan Lee Yeon Jae yg Cuma ada enam bulan untuk hidup akibat serangan kanser. Sebaik Yeon Jae mengetahuinya, dia menyenaraikan 20 impiannya sebelum mati.




Aktor drama ni adalah Lee Dong Wok yang pames dalam drama My Girl. Manakala aktressnya adalah pelakon My Name Is Kim Sam Soon.

Pada mulanya saia agak malas nak tengok sebab actress dia dah berusia. dan sangat messy dalam drama ni.lulz

Tapi saia mula tertarik bila dah masok episode 2 di mana actress nya menyenaraikan 20 perkara yg mesti dilakukan sebelum dia mati. Selain itu, saia suka tengok bagaimana mereka menari tango. Best!

Ost drama ni, ada dua yg menarik iaitu Bluebird dan You Are So Beautiful  - Kim Junsu

Jadi, untuk drama ni saia bg empat bintang kerna jalan cerita yg menarik dan ost yg best. Ah, kalau aktres dia cun dan bergetah, mungkin dapat lima bintang kot.lulz


p/s :: Drama ni membuatkan saia berfikir. Kalaulah kita tahu tempoh masa kita hidup kita ni sangat singkat, kita pasti akan berusaha untuk mencapai impian dan menghargai kehidupan kita agar kita mampu pergi dengan tenang. Bukan dengan meratapi kematian yg bakal menjelma.

No comments:

Lilypie