My Fair Lady


salam,

hoi hoi!

untuk meneruskan segmen ni. kali ni saia nak citer pasal My Fair Lady a.k.a Take Care Young Aggashi/Lady. Citer ni sangat best dan kelakar. Ah, dalam drama ni lah saia mula meminati Yoon Eun Hye.




My Fair Lady mengisahkan Kang He Na merupakan satu-satunya pewaris Kang-San Grop yg dilayan bagaikan puteri dan mempunyai berpuluh-puluh ‘butler’. Dalam satu insiden, Kang He Na telah melanggar lori yg dipandu Dong-Chan.

Akibat marah dengan perangai Kang He yang Na bajet hot tu, Dong Chan telah bersetuju dengan atuk Kang He Na untuk menjadi butler Kang He Na sambil merubah perangai Kang He Na yg menjengkelkan.

Kalau korang nak tau cemana Dong-Chan membuli Kang He Na, korang layan lah drama ni. Kalau tak silap ianya pernah keluar di 8tv. dan dah ada pown dekat tonton.my.

Bagi saia, drama ni sangat sadis dengan watak heronya menjadi gigolo demi menyelamatkan emaknya. Kalau nak ikut logik dan realitinya, susah nak jumpa anak yg sanggup berkorban sampai macam ni untuk emaknya, kan.

Ah, papehal pown korang layan lah citer ni. Ost dia pown tahan. Jadi saia akan bagi, empat setengah bintang untuk drama ni!

No comments:

Lilypie