Harum Sundal MAlam


Ni PIC huhuhu....Adik aku... mask die pki hahahah
TERLEBIH SUDAH!!!

~ 28/7/2010 ~ Dear Diary

ari ni.. penat aku nangis..
menangis mengharapkan ketenangan utk diri sendiri...
YA ALLAH sungguh besar ujian yg KAU berikan pada DIRIKU dan IBUKU...


apa lah nasib ibuku serta diriku.. YA ALLAH tabahnya hati IBUKU menjalani setiap UJIAN YANG ENGKAU BERIKAN...
Indahnya jika aku mempunyai kekuatan sekuat IBUKU... SETABAH ibuku..

ibu,
ayong tau betapa peritnya idup ni...
bila susah sorang pun x mau tolong..
bila kita senang.. betapa ramai nya org disekeliling...


ibu,
sejak ayong dilahirkan jarang sekali ayong lihat ibu senyum, ketawa..
ibu sibuk kerja mencari duit... dan tiap kali ibu balik ke rumah time tgh malam..
ibu tinggal kan ayong sorang2..ayong marah..ayong menci..ye ayong akui nya mmg ayong marah...
sakit... sgt..perasan yg rasa mcm ibu x syg kat ayong.. asik balik mlm..sibuk je ngan kerja..
tp skang br ayong tau tu semua..untuk kesenangan ayong juga...


ibu, 
skang ni situasi kehidupan kita lain sgt..
dulu kita serba mewah..
tp skang ape je yg ade kita grab...


ibu,
ayong tahu semua masalah ibu pendam dlm ati..
dan baru skang ibu mula cerita kak ayong...
sakit ati ayong mendengarnya cerita masalah ibu..


ibu,
ayong janji ayong xkan buat ibu sedih... tencion... 
ayong nk ibu ceria..gembira... tenang...
ayong sayang ibu!!! ayong xtau nk ckp mcm mn...
ayong sayang sangat...
ibu tgu ye sampai ayong abis belajar ayong akan bantu ibu!!!



p/s:: khas utk my mummy...i love u!!!

~ Janji seorang umat…janji seorang insane…janji seorang anak ~

Ya ALLAH…
kuatkanlah aku sbg umatMU…
Tingkatkan keyakinanku terhadapMU….
Aku blajar krn ibadah….
maka ya ALLAH, 
KAU teguhkan imanku dan cekalkan hatiku untuk menjadi insan yg cemerlang dan berguna…agar aku mampu balas jasa baik ibuku…
agar aku dapat menyenangkan ibuku, 
dan agar aku menjadi anak yang solehah….

Ya ALLAH…
aku sayangkan ibuku….
aku tak nak tgk ibuku susah….
cukuplah slame ini dia susah demi mbesarkan aku… 
   berilah aku peluang untuk menyenangkan dia smula…..
     KAU berikanlah kesihatan yang baik buat ibuku….
               agar dia tidak mrasa kesusahan…. 
     Agar dia  akan stiase mendidik dan menyokongku…
         walau dalam apa jua keadaanku atau dirinya….


Aku yakin ya ALLAH bahawa KAU stiasa bersamaku walau dalam ape jua keadaanku…amin…
Aku blajar demi mbalas jasa ibuku…. Kuatkan smangatku..amin….

RULES yg ngok...

ok ... chImorO XmaU cKp BanYak!!


Hostel chImorO ade Satu rule Yg AgAk Stupido!!! Ckit!!http://www.emocutez.com


  1. dR KUL  6.00 am - 10.00 am SAHAJA.. yg leh sidai baju, di ampaian..!!!
erk!! sape lAh yg WAt peRaturAn ni..ades..BIjak ke x DieOrg  ni!! Ke SenGal..http://www.emocutez.com




TERLampau BZ!!

emm, tajuk entry x leh belah..bz konon!!!
sorry r, x leh nk selalu update(padahal dah jarang gla!! update)
chimoro amat bz..

tp xpe..  die akn mula kembaliberbicara mengenai kehidupan..perghh pe aku merapu..and so WHATEVER!!!!

berFUNGSI ke X OTAK korang ni!!! meh kita tgk


1- Find the C below.. Please do not use any cursor help.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOCOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
2- If you already found the C, now find the 6 below.
99999999999999999999999999999999999999999999999
99999999999999999999999999999999999999999999999
99999999999999999999999999999999999999999999999
69999999999999999999999999999999999999999999999
99999999999999999999999999999999999999999999999
99999999999999999999999999999999999999999999999
3 – Now find the N below. It’s a little more difficult.
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMNMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
This is NOT a joke. If you were able to pass these 3 tests, you can cancel your annual visit to your neurologist. Your brain is great and you’re far from having a close relationship with Alzheimer.
Congratulations!

seminggu without my blog

huk..huk..huk.. seminggu chimoro x update blog!!!
sibok?? emm entah lah xde lah mana sibok nya..cuma kuar pagi balik malm..hahha biasa merendek..seronok kot..hahha..

no i'm back to on9 and update my blog frenz!!

http://www.emocutez.com