✿ Selfish @ ???? ✿

SI A : Wei, babe ajar aku ni jap?
SI B :Eh, xtau r lah tanya dak lain!
SI A :Erk, tp.. aku tgk td... emm, x pelah ok. 
SI A : ( abis yg ko dok buat td tu ape menda) berckp dlm hati je ni oit....


korang PERNAH x rasa menda ni.. jgn nk MENIPU lh kata xde.. TP, klu xde bgs r.. aku?? hahah, xyah ckp ade  dan xde lah.. mmg ade pun!!. tp pe aku nk ckp xkan tetiba nk SOUND!!  "DAH TU APE KEJADAH NYA YG KO BUAT TU!! GILA KEDEKUT ILMU"  xpun nk ckp "YELAH TU.. TP XPELAH KLU TAU ILMU TU JGN DIKONGSI SORANG2 SHARE LAH OIT!! DPT GAK PAHALA EXTRA!!"... gila menci aku wei.. haha.. tp pe nk buat mcm mn hak dieorg kan.. MAYBE TAKUT R AKU LG OVER KAN dr dieorg.. hehe nnt aku dpt mark lg tinggi. kan kan kan ^_^ 


ni lak klu ikut kata org.. hah ni lagi payah.. klu ikut kata  yg btl xpe.. klu menyesat kan menyusahkan mengacau kan.. kan PAYAH namanya!! semak je aku rasa x kesah r kata2 dr BFF KO KE BF KO KE.. tp pk r tul2 before make any judgement.. ko x rasa mcm KO MENYUSAHKAN org je ke nnt..


xpe lah aku OK JE..KORANG LAK MCM MN?? hah sbb nya IF aku x TAU MCM MN PUN aku tanya lah org2 yg leh tolong aku ( ceh mencari gak.. hahha) lecture aku BANYAK OIT!!!!!!




HIDUP LAH KO NGAN KEDEKUT KO!!


hah mcm ni lah gaya aku siapkan FYP aku gamaknya!! pic credit google


psst: aku xtau pe motif aku sebenarnya!!
psst: study sorang lg bgs.hehe bgs mmg bgs babe tp klu org mntak tlg korng xnk tolng ke?
psst: teringat time aku buat system website dulu!! alone je.. nasib ade gak org nk aku bertanya....

4 comments:

Honey Bhulat said...

sabo yew..biasa la tu lumrah hidup..xnak pahala free la tu =D

cma..cimot..shimoro said...

hahah tu lah manusia yg xmau pahala free.. hahah

aishah said...

sabar darlings...~

cma..cimot..shimoro said...

heheh thanks kak

Lilypie