when Chimoro Focus On Football!!

ari tu malaysia main kat BUKIT JALIL chimoro tgk kt tv je... kali ni Malaysia lawan kat Indonesia.. pun chimoro tgk kat TV gak..

ape korang budget aku de duit nk beli tiket g tgk kat INdoNESIa!! no, chimoro tgh kumpul duit nk beli handphone ni hah... well, truly say chimoro xtau pun semlm de match lagi..

ingat last ari tu yg kat Bukit jalil..sampai lah terperasan Satu post ni kat FB terus tanya Fuad.. dan HE say yes ade lg.. huahua...

so, bila aku tgk bola..nk jerit xleh MUmmy tgh demam (utk makluman korang TV ade kat bilik mak aku ngan bilik belakang je.. hahha ruang tamu ade tp dah rosak) so tgk r dgn penuh focus!!!adik aku nk tukar tgk cite korea kat 8tv pun AKU x Bagi...

pape pun congrats tu malaysia!!! 

p/s: xleh nk cite lebih si admin tiri aku ni dah post dah pun already!!! sal bola semlm...
p/s: to Kawai: hahah aku xde nya nk ngendeng2..hahhaha Seulong 2am aku still kat hati aku!! hahah

No comments:

Lilypie