Bangga Dengan Mesia!

salam…


oke-oke…ei tahu ramai yang happy pasal Mesia menang
dan kini awek-awek Mesia bagaikan dah terkena Fenomena TsuFahmi!

aish, saper yang tak kenal Khairul Fahmi?
memang tak urban lah korang ni…




wajah Khairul Fahmi ni sudahlah pihak lawan kata macam pemain import dari Jepun!

watderheck?!!!


kahkahkahkahkahaktuih!!!!


tuh belom lagik pemain Kuna tuh!!!

tak ker lawak?!!!

dorang ni taktahu ker kita 1Malaysia????

ada pelbagai kaler pelbagai bangsa!!!

bangga beb!

 semua pemain Mesia adalah kelahiran Mesia!

TRUE BLOOD orang kata!

bukan nyer dari Uruguay!

kekonon pemain harapan Negara tapi hampeh!

kehkehkehkeh…


paling suka bila bola jadi milik Safee…
wala wey, time tuh jangan cakap!


sexcited nak matikkk!!!

wpown dia hanya mampu menyumbangkan hanya satu gol masa final malam tadi…
tapi oke lor…bukan senang tahu!

dia asik kena serang jerk ngan pihak lawan…

iyela, nak lumpuhkan Harimau Malaya!

wpown Indonesia menang..tapi Mesia tetap juara!
tahniah Mesia!


p/s :: Lepas ni, ckodok dan semua artis sibok lar nak ngendeng ngan si Khairul Fahmi yang mata sepet macam pelakon korea tuh!


p/s/s :: wpown semua awek dah jatuh cinta ngan Khairul Fahmi…aku tetap setia ngan Khairul aku…hikhikhik*gedik plak xP

No comments: