duit

short entry!!!!

hahaha tah pape aku ni!!!

emm duit ape yg kita nk buat klu de duit..duit..duit dan duit...

hohoho klu pk sal duit ni xkan penah nya abis... semua org x cukup duit...

klu yg miskin mesti nk lg berduit..

klu yg dah berduit...lg menjadi2 lah die nk berduit...

haiyaa ... aku ngan duit... huhuh ape aku nk wat klu aku dpt duit mcm tu je!!! fuhh

  1. bwk mak aku mengerjakan umrah(I.ALLAH DOAKAN YE SEMUA)
  2. belikan mak aku cincin berlian (fuhh!!! entah bila aku pun xtau)
  3. beli phone paling canggihhttp://www.emocutez.com
  4. beli notebook paling canggih
  5. beli umah besar
  6. beli keta kecik(erk, aku x suka keta besar makan jalan.. pastu parking pyh!)
  7. entah xtau dah nk wat pe bukannya lehh bwk g kubur pun
  8. derma kat anak2 yatim mesti r kan
  9. byr zakat hahaha
aku xperlukan sgt tu semua..

yg penting amal ibadat aku..(ades pe aku ckp ni!)

tp pe yg KORANG pk ye sal duit!!! aku mcm entah lah org kayo yg dah banyak duit x bosan ke...http://www.emocutez.com

No comments: