my convocation 1

2.10.2009

b4 konvo tu, aku kena g raptai ngan ambil jubah. so, jubah kena ambil pagi kaunter buka kul 9 sampai kul 12..pas tu ptg nya raptai..( emm, xdelah raptai mn pun!)..time pengambilan jubah tu...aku jumpa semua kekawan yg rasanya dah 3 bulan lah kot xjumpa...rindu sgt ngan geng aku..bla dah jumpa hah pe lag..sesi jejak kasih lah namanya...dah ambil jubah semua...kami lepak2 jap take pic.. pas2 g makan ( tp, xmkn sesama pun! masing2 ngan mak bapak dieorg!)..ptg tu lak pth balik g PICC, utk raptai..bukannya raptai pun..bukannya buat baris ke ape ke..setakat dgr dieorg membebel pas2 tgk mcm mn nk ambil scroll pas2 dah bersurai...haiyaa itu macam penat tau..dgr...huhu..yang pasti paling aku menyampah + geram...bla ade pengawai ni ckp " ANDA SEMUA DIMINTA BERADA DI DEWAN INI PADA PUKUL 7 PAGI"..huh?? 7 PAGI mak ai!!1awalnya..aku nk kuar umh kul bape...eeiii pape pun terpaksa lah akur.....emmm time tu aku terus pk mcm mn nk suruh mak aku bgn awal dan gerak awal...al maklum lah..kami ni jenis ckp kul 7 kang lg bape minit kul 7 baru kuar..hahahha

ni aku letak beberapa pic aku sempat snap time raptai:





No comments: