soli sbb agak lama gak aku x update blog ni. ( emm,tau pun ko! )
soli r ye... start balik kampung ri tu terus jarang on9 ye r kat sana xde pc aku lak xde laptop so agak ssh lah nk update blog ni...( alasan lah ko cma! )

bukan alasan lah betul, and klu nk suruh aku g cc pun xde masa...
start je aku balik kampung ri tu..sesampai je kat ipoh tu..aku dah kena ciap2 kan barang utk raya..isi kuih kat dlm balang.. pas2 tolong mak aku masak...
hah, mak aku lg sian,,,sampai je terus g dapur..tu jelah die menantu mithali..hahhaha.

raya pertama aktiviti keluarga aku simple je...duk umah tgu owg dtg..selalu nya mcm tulah raya pertama kami x kuar...raya ke dua br kuar..
raya pertama ni lah yg paling memenatkan aku... mula2 satu trip family dtg dlm 20 org lah...nasib mak aku dah siap2 masak....
then family trip ke dua hah yg ni dlm 39 org....pastu ketiga dah makin kurang ..dieorg ni semua dtg belum sempat trip pertama nk balik dah dtg lagi satu...so mak aku raya pertama..duk kat dapur je keja die...cian aku tgk....

raya ke - 2 , time kami lak beraya.. umah pertama yg kitaorg g umah pah siah...pah siah ni mmg raya ke - 2 suka wat open house so ni lah aktiviti wajib kami...dah makan..kitaorg berangkat lak ke umah family pak su...emmm. ni mmg biasa yelah sehala je ngan umah pah siah terus jelah pegi.... then kamo ke chemor..umah pakcik a'a..emmm klu kat umah ni agak lama lah gak..pah aku kan dah dpt beborak ngan sedara die....

emm raya yg seterusnya biasa je....raya kali ni bg aku agak membosankan.. x mcm sebelum2 ni so xde menda lah sgt aku nk stoli tau...

No comments:

Lilypie