BATU API TUL LA KO !!!

klu korang tgk dr tajuk aku ni...
mesti korang pk...sape yg jd batu api????
hah..meh cni aku cite...
duk diam ye...
sebarang pertanyaan selepas bc blog aku ni!!!!
kat opis aku ni ade lah despatch ( amir ) ni...
die ni aku xtau lah ape masalah die!!
serius mmg aku xtau!!!
aku dpt tau sal die ni pun dr mak aku ngan dak2 showroom....
cite die mcm ni...
hari tu c amir ni lepak ke kerja ke kat showroom tu aku xtau lah kan...
then tetibe die pergi g tau kat kak eisya
amir : kak nor tu suka ati je kan nak pergi balik time keja!! die ingat co. ni die nya ke??
hah, dah ckp mcm tu kak eisya ni g lah g tau kat mak aku....
ape lg!!! mak aku ni mmg cepat marah bla org ckp mcm tu..
yelah!! lagi2 c amir tu kata aunty allyn yg ckp mcm tu...
mn tak bengang mak aku tu...
then satu ari tu mak aku talk ngan c amir yg ngok ngek + stupid ( sori too say but die mmg dh tunjuk kan kebodohan die sendiri)..
mak aku tanya ape yg die xpuas ati ngan mak aku??
so, c amir ni ckp r semua ape yg die x puas ati..
mak aku tggi suara die pun sibuk nk tggii suara...
debat nya debat...
aku xtau lah sape yg menang ( mmg xde sape menang ngan kalah pun!!)
c amir ni ckp lah sejak mak aku masuk
bill telefon kena potong lah ( wei!! amir ko ni lupa ke hah mmg bill telefon klu lebih RM 80 mmg kena potong gaji!! sengal)
mak aku suruh die cakap bebetul sape yg ckp mcm tu ( kak nor wat opis ni mcm die nya!! menda ni)
so, amir ni pun ngaku lah yg die just memain je ngan eisya ( otak ko nk memain menda yg ade kaitan ngan maruah owg!!)
korang bayangkan menda mcm ni pun die leh wat memain...
mak aku siap g tanya aunty allyn lg betul ke x...
mati2 aunty allyn kata x...
hah, skang ni kan c amir tu dah malu sendiri...
tp ape yg aku tgk kan mcm owg x sedar diri lg tau...
die mmg tgu kena ngan aku je!!!
KO TGU LAH!!! KO DAH WAT KAT MAK AKU MCM TU...
EVEN KO DAH KENA NGAN MAK AKU...
AKU PUN NK BLS GAK APE YG KO WAT TU...
p/s: menda ni aku bukan dgr dr belah mak aku je.... heheh aku siasat jugak... ye r wartawan kan mn leh cite menda yg x betul!!!

No comments:

Lilypie