✿ xsemuanya MaNIS ✿

Sedih?
ye mmg sedih..
Sakit?
ye mmg sakit..
Benci?
x aku x penah membenci!!

Jgn mula membenci org..
ngape?
Ko akan rasa Sakit nya..
Ko Benci, Tp Ko merindui
Ko Sakit, Tp Ko Still merinduinya

Serabut......
Hidup Ni penuh dgn pemainan
Muslihat, Gila Kuasa, Ape sahaja penyakit lah..
yg Boleh menyebabkan Kamu, Aku, Korang, die, Makhluk di atas BUmi ni....
MENYAMPAH!!!!

Jangan Penah Percaya Dgn org sekeliling...
Pasti yg akan KATA " hei, tidak semua lah mcm tu."..
ade juga yang KATA " Betul, Jgn percaya Semua ORANG"
segelintir pula KATA " xkacau idup aku.. xpe.."

Aku berkata NI hanya yg terjadi Di lumrah HIdup..
Ko, KOrang, Die.. tiada KAitan..
TERASA!!! Terpulang, Aku kenal KO.. ok maybe Ye.. maybe TIDAK..

psst: hidup ni indah nikmatinya lah babe..
psst : aku ucapkan TAHNIAH "semoga bergembira"

No comments:

Lilypie