Port Sembang Drama Korea


Salam…

Hai kekorang semua.**melambai-lambai ayu ala-ala miss universe.
ah, dah lama saia tak mencarut di sini, kan. Maka dengan rasminya, saia eiffel camtaek, bukan cekodok yang comot mahu berkongsi drama korea yang telah saia tonton. Tak kiralah, ianya baru atau lama ditayangkan di Malaysia, mahupown Korea.

Ekceli, saia sedang menunggu drama Birdie Buddy habis ditayangkan di Korea, kerna saia agak malas nak tunggu setiap minggu episode baru keluar. Biarlah ianya habis tayang dulu, barulah saia akan mendonlodnya. Bukan apa, tempoh hari, ketika Drama Protect The Boss baru dimainkan di Korea, saia juga telah mengikuti. Dan berhenti menontonnya seketika pada seminggu sebelum raya. Bila dah habis tayang ni, saia dah malas pula nak tengok. Sedangkan saia dah habis download dah. Jadi, untuk mengelakkan keterujaan saia tenggelam ada lebih baik saia menonton saja drama yang telah tamat disiarkan.

Dengan rasminya, saia akan menjadi tempat ini untuk kongsi pendapat saia tentang drama, movie Korea mahupown Jepun yang baru saia tonton di sini. Harap awak semua enjoy dan saia pedulik hapa cekodok yang comot tu bagi ke tak.miahahahaha

No comments:

Lilypie