harimau vs singa!!

woot..woot.. chimoro g tgk bola semlm.. fuhh panas nya ramai gilo manusia.. penuh satadium.. eh2 kat tepi penyokong singapore x penuh.. pape jelah.. semlm mmg emosi.. woooo kuar suara jantan.. hahah.. pape pun TANIAH kat singapore...(tlg jgn nk drama sgt leh x!!!!) ish... tp ok tu cara korang nk lambat kan MASA!!!! to MALAYSIA team.. wilex.. pape pun korang bgs.. ehm2, tp klu pass bola tgk kiri kanan ye.. MEMBER aku lak yg jerit2 bg arahan kat korang.. tp CONFIRM korang xdgr kan..kan!!! hahhah well pape pun TAHNIAH APEK... KO TANGKAP BOLA SANA SINI...FUHHH..

alor..blur la!!
sy duduk bersama mereka!! kah3!! kecoh2...
Pic credit to Shombong bye FB ^_^

 after bola.. chimoro g mkn kat KAMPUNG BARU.. ade satu kedai STEAK!! nyumm2 sedap wei!! kenyang perut tuan puteri chimoro ni.. HAHHA ^_^ .. 

GIV A BIG..BIG..BIG.. THANKS TO "MEREKA" DI ATAS SBB TUMPANGKAN SY BALIK.. thanks.. and happy besday to Wan aisyah!!( pic yg pki tudung putih tu die) 
sian ang.. kena baling telur noh... hehe

psst: aku bila tgk rasa mcm nk turun je bwh.. nk tolong tendangkan.. kah3!! mmg xdpt lah kan
psst: bro sebelah aku ni xcited sampai duduk xleh diam..and murah sgt ngan makanan asik hulur kat aku nya baris je.. haha.. tp sy xmkn lah.. nk wat mcm mn...

PSST: i learn something .. thanks to zack.. i realize it.. 

No comments: