Ingatkan Aku

salam…


haish, kecoh betul semia orang pasal isu ana raffali tak layak nak menang dalam AJL 25 semalam…
ada yg tak puas hati…dan klo yang minat tuh ofcoz lar gembira, ye dak…
ei plak, ei memang minat ngan ana raffali ni…
dan masa ajl ari tuh pown, masa tempat kedua, ketiga di umumkan…sedikit kecewa la
sebab lom ada nama ana

tup…tup

JUARA!
sebab memang tak sangka giler dia terus dapat juara…
tapi memang diakui yang persembahan dia sedikit terganggu…dok dalam sangka tuh lama sangat…
cuba klo camera betul-betul focus kat ana dari sudut atas ke
*tak sangka, ana ni comel giler!
sapa yg minat giler ngan ana raffali ni





Tolong Ingatkan Aku

Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa ditebus hari

Chorus
Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Ulang Chorus

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku
Kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa 


1 comment:

KNS said...

vokal dia sedapp..mmg patut menang !! =D

Entry Baru : Untuk Bibir Tampak Merah Menawan

Lilypie