weeding Dr. Rayan And Aunty NOrLeLA

actually x budget pun kena pegi wedding kwn Mummy ni.. xpe oleh kerana chimoro Tau jalan.. So, terpaksa lah menunjukkan jalan nya... from Gombak to HOtel Equatorial bangi!!! emm, dinner tu start mlm .. tp mummy kena gerak awal katanya nk makeup kan adik2 pengantin.. 

after make up semua adik2 pengantin.. sibok lah chimoro ni suruh  mummy make up kan mata je ye!! hahha yg lain chimoro dah buat sendiri.. hahha .. then dah siap semua, turun g carpark letak brg2 make up.... baru masuk balik ke dewan... 

chimoro agak kureng sikit klu kawin yg ade acara2 ni.. hahhaha klu boleh dah sampai je tempat pengantin nk makan terus.. hahha terukkan.. padahal xsedar diri esok lusa klu die kawin die nk wat mcm tu.. haha.

so, aktiviti mcm biasa..tgu pengantin masuk.. wahhhh,, chimoro cuma pandang anak laki pengantin tu je.. hensem hahha.. then after dat bacaan doa... ucapan abg pengantin pompuan.. dan mkn...hahha bila MC tu kata ok u can eat... laju je chimoro pusing balik ngadap meja... oit lapo ni.. hahha harap memahami sedikit.. heheheh 

the best part is (only for mummy je ye) pengantin buat kejutan kat semua tetamu!!! Woit!!! JAmal Abdillah Dtg nyanyi oit!!! 7 lagu semua... nya... gila r!!! X-cited mak aku... nk tangkap gambar ngan jamal ni.. aku lak yg gigil!!! hahah pe kes lah aku ni!!! fuhh!!! suka mak aku ye..

well overall not bad majlis tu.... hahah tahniah!!! pada pengantin

DR, Rayyan Tan Abdullah
and
Norlela

layan piccc babe!!!!....

Tu Nama Pengantin wei!!!

Jamal...

Sagu Melaca.. but aku x mkn tekak x terima




No comments:

Lilypie