air Mineral pun nk memilih!!

"Pakcik, Air Mineral BLue BLEu de x?"  Bicara Chimoro
"Xde lah dik" Pakcik BLs BAlik
"Xde, x per..." Bicara Chimoro
Emm, dgn muka frust kuar dr kedai...
"wei, singgah SHELL NNT!"  Chimoro
"la, ko nk wat pe xyah r isi minyak.. byk g ni..mak ayah aku yg isi kan full nnt" KAta2 Miss A
"Aku pon Xnk Isi MInyak ko!! aku Nk Beli Air Tekak Aku Kering" Chimoro
"Wei, Air MIneral pun NK pILiH Ke.. SAma JE kot..bla..BLa..Bla" MIss A
"XSAMA!!!AKU LEH MASUK AIR MINERAL JENAMA BLeU AND SHELL JE!!" chimoro
"Sengal" MIss A

wah, korang nk tau itu lah  die Chimoro A.K.A aku.. hahaha... actually ni post utk si MIss A ni.. dah Lama Dah nk post ni..tp lupa... hahah Wei utk Pengetahuan ko MIss A ye aku cuma leh minum Air MIneral jenama tu je... sbb klu minum air MIneral Lain die akn buat aku jadi pening.. Pening dan MOOd Aku terus berubah.. maka nya..hanya air tu je aku leh minum Ye syg oit!!!


Agak2 Ade ke org mcm tu? emm, ke dunia aku ni mmg pelik!! xde r pelik mn biasa je... wei, rupa2 nya.. MY MUMMY pun sama air mineral tu je die leh minum.... hahah so, fhm2 lah kan.. hahah




2 comments:

aishah said...

laen kali sy nak tukar air mineral laen ke dlm botol air mineral bleu...na negok awak pening cmne kan...hehe

cma..cimot..shimoro said...

hahhaha sampai ati kak cha!!!!

Lilypie