perbezaan ibu dan Chimoro

emmm, ape bezanya mak chimoro ngan chimoro..
oh ye ngape menda ni leh muncul ye.. huhu sebenarnya ari tu chimoro ade presentation OB... so, nk open slide only can use my LAPPY je..sbb FONT2 yg diperlukan utk mencantikkan slide tu hanya ade kat chimoro je.. heheh.. 

so utk pengetahuan korang dekstop chimoro ni tunjuk pic mak chimoro...  so after presentation.. yg jadi tukang tekan slide selepas shima presentation sarah..minah ni punya laju die ttp slide tu... sudahnya menampakkan lah background dekstop tu...dan maka banyak lah sesi soal jawab.. "cantiknya!! sape tu?" , "wei sape tu!", "lawanya sape tu" dalam hati chimoro lah ( itu mak aku lah wei!!).. maka dgn ckp lantangnya chimoro ckp " ITU MAAAK SAYA!!" dan seperti biasa org akan ckp " hah, ye ke?" huahauah... ape klu muka aku x sama mcm mak aku tu tu bukan mak aku ke!! huhu... menyampah aku bila org soal aku... arghhh.....

ape beza sgt ke muka chimoro ni... ngan mak chimoro.. huhuh sedih nya chimoro... haiyaa... siot je.. mmg patut r aku pgl mak aku kakak klu kat luar.. huhu mmg pun..bila kuar ngan  mak aku.. haiyaa jumpa kwn2 die, mesti kwn die tanya ni ssape.. "ank ko ke BUDDY" (nama org pgll mak aku).. dan seperti biasa aku akn ckp ";emmm" dan mak aku akn kata " ni adik aku lah" dan kekawan die akan kata " dah besar dah mcm mak die" ( besar disini bukan muka lawa mcm mak aku ye disini besar = badan) .."mcm adik ko lah BUDDY!" huh, MENYAMPAH NYA AKU!!! 

emm ape lah bezanya ye.. korang dpt teka ke!! cuba tgk jap.. 


chimoro and mummy chimoro ^_^ 

2 comments:

Cahaya Keharumanku said...

yg luaran biarla org xpasan kan cimoro...yg penting maybe attitude cimoro ade gak dr mak...=) cthnye: byk celoteh...lalalala

cma..cimot..shimoro said...

hahha.. celoteh.. emm.. hahha ye kot.. pot pet..pot pet.. je si chimoro ni

Lilypie