its hard for me to say NO!!

25 ~ 10 ~ 2010.. jam dah menunjukkan kul 3.13 am.. ape lah yg chimoro buat sampai xydo g ni kan... heheh.. for ur information chimoro baru je siapkan exercise Account.. ades penat jugak nk wat..perah otak chimoro ni.. klu korang nak tau chimoro dlm kelas jenis x suka bg tumpuan pe lect ckp.. emm tulah selalu kena marah ngan ibu chimoro tu.. heheh http://www.emocutez.com

ari ni chimoro nk share satu menda.. org kata klu nk berjaya jgn kedekut kan.. angguk semua cepat!! http://www.emocutez.com tp mcm mn lak klu kita nk kedekut dgn org yg x berusaha.. emm mcm mn ye chimoro nk ckp.. emm mcm ni lah..kita berusaha utk buat menda tu..sesusah mcm mn pun.. kita terpaksa buat.. tp bila kita tgk org lain..wow, senang nya dieorg.. dlm ati mesti kita ckp.. oh dah siap kot? emm terernya die ni dah siap? ~~ rupa nya tu semua dusta... huhu ayt xleh belah.. rupanya die x buat pun lg.. satu menda pun x... baru sekali pandang menyerah kalah.. 

dan..dan...dan.. seperti biasa yg dah ciap akn menjadi rujukan.. emmm.. ok disini kita akn berbelah bg mau bg ke x.. YES or NO!! u know what blogger.. chimoro mmg ssh nk kata NO bila kita mula rasa bersalah.. adoi.. ( aku x pasti korang phm ke x cite aku ni)..  nak xnk kita bg gak.. ko nk KOPI KE NESCAFE KE... itu die nya psl lah.. tp klu KOPI die cuba utk memahami chimoro x kesah.. klu just utk menyelamat kan diri.. hai ko ni bgs tul... tp itu klu EXERCISE xpe lah.. mcm mn klu assignment... 100% totally copy.. ade ke manusia mcm tu... emm chimoro xtau...  emm, ape yg chimoro tau chimoro nk ckp..sanggup tdo lewat semata2 nk wat.. u all senang lenang main amik je... baru ni lah chimoro rasa setiap satu menda yg kita wat tu berharga... penat kita disitu.. di ambil oleh org dgn senang nya... emmm ( aku harap korang phm pe aku cuba sampaikan!! im not the one who are know how to write in good words.. haha!)

p/s: teringat kata2 mummy " tu yg IBU x suka tolong org, tolong org.. pointer die ke ko ke ayong!" mummy mmg suka ckp mcm tu..

No comments: