kebosanan

ngape lah kolej aku ni bg cuti yg agak PANJANG!! 2bulan tumembosan kan aku je...nk kerja mmg x lah kan dlm 2 bulan ni xtau asl...
kejap duk dlm ilik..kejap kang aku kuar g sidai baju..kejap kang aku tdo..
hahha kekadang aku tolong mak aku wat hantaran kawin.. xde kerja dah bosan sgt aku g kedai my mom g duk situ...
so seriusly aku galakkan kolej aku ni jgn lah wat cuti sampai dua bulan ia betul2 membosan kan sy

No comments: