I'M SORRY!!

arggghhh,, tencion aku kali ni ngan broadband celcom ni..


arggghhh,, tencion aku kali ni ngan broadband celcom ni..


terima kasih lah dgn broadband celcom ni..pehal lak nk tq kan td kata tencion...ish x leh kita kena gak ckp tq sbb pe tau:

  1. kerana kelajuan nya chimoro xdp nk buka FB
  2. kerana kelajuan nya juga chimoro xleh nk update blog
  3. dan kerana kelajuannya juga chimoro rasa fed up nk pki celcom
  4. dan kerana ko lah broadband celcom chimoro nk kai streamyx..
  5. dan kerana ko lah jugak chimoro xdpt nk buka CMS kolej cik chimoro
huhu.ngok menci aku ngan ko(hakikat nya ko jugak lah yg dah selamat kan aku nya assignment dulu)

tp kenapa makin slow..huhu(tlg jawab sape leh jwb!!!)

dan tu blogger yg komen kat chimoro maaf xdpt nk ziarah anda semua g..tp chimoro ucapkan thanks sedap melawat ye blog yg xseberapa ni (emm, pe aku merapu ni!!)


No comments:

Lilypie