di Tag KAli kedua

cik chimoro dah kena kali ke dua di tag oleh blogger..heheh xpe..chimoro suka..
ok tag kali ni dr SYAZA..thanks syaza.. jom kita tgk pe soalan kali ni...


1.adakah anda rasa anda hot?
- sy x HOT tp sy KEPOCHI..huhhu :P

2. upload wallpaper yang anda guna sekarang.
-xleh Secret!!!!!

3. Cite pasal wallpaper tersebut..
Oleh kerana chimoro x upload chimoro g tau je..heheh ia berkaitan ngann music..hauhua

4. Bila kali terakhir makan piza?
last 3 month klu x silap..

5. Lagu paling latest anda dgr?
noktah erna dari lah ahmad..sedap dayu je..

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ni?
tgh on FB layan haris azwan jap..hahha

7. selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
~ chimoro
~ cma
~ cekodok
~ dashi
~ ayong
~ tayong

8. Tag lg LAPAN orang.
1. wanda
2. eeifell
3. maziz
4. gula2 beracun
5. dayah
6. daughter of..(apple)
7. ahm
8. tira

9. Siapakah orang no 1 pada anda.
wandashi my first follower bila wat blog..he3!! also my frenz kat kolej..jg xtau kitaorg ni dulu menci satusama lain

10. Katakan sesuatu kpd orang no 5
die pandai bergaya dan penyayang haha ye ke..tp sy suka die..

11. orang no 3 ada hubungan dgn sapa?
- xpenah tau lah..nnt die ckkp sy busy body je..xmau tau

12. bagaimana pula dgn no 4?
- die de banyak tuturiol kekadang sy cuba..haha kan sy suka edit gambar

13. Pesanan kpd orang no 6
- haha..ade lagu baru jgn lupa bg aku dgr..papepun aku sokong kerjaya muzik ko babe

14. Kata2 cinta utk orang no 2
- cintailah ALLAH dahulu..kemudian ibu kita ... setelah kawin ALLAH cinta yg tidak akn luput sampai bila2...ingat tu..

15. org no 7 n 8 mempunyai persamaan?
- YES, mereka mempunyai persamaan..iaitu dua2 mempunyai BLOG.hahaha

16. berikan 5 perkara yang anda tawu tentang orang yang mengetag anda.

- die pompuan tu yg pasti
- nama die syaza huahuaa
- die ade banyak awrd berbanding sy langsung xde award
- die belum kawin maybe
- sy pun dah xtau sgt die tp sy suka tgk muka die..heheh sweet

18. Apa perasaan anda semasa buat tag ni
-kosong..hahha sbb sy terpk sal beg dr HARRODs kat klcc tu

19. Adakah anda tao si razman itu sengal
-siapa die tu..sy xde kwn nama razman

20. Gay or Lesbian?
- ngape mesti nk jadi gay dan lesbian..

psst: heheh yg dah kena TAG tu ape lg ...jwb tag ni ye...hehehe..

No comments: