xcited + confident = membazir

hah, semekom!!!
mesti korang pelik tgk tajuk atas ni???
aku pelik gak T_T..
tp xpe title doesn't mean anything...

ari ni aku g GH konon nk wat medical check out lah kan...
utk kemasukan kolej...
mak aku dah bising dah pepagi lagi kejut aku suruh bangun...

so, aku pun siap2 nk g GH lah ni...
naik teksi ckp kat brother tu nk g GH...
pas2 call nawwar tanya kat mn nk wat g check2 ni semua...
nawar bg tau dekat wisma kayu.....

so, sesampai je kat GH tu ...
tanya mak guard kat depan tu..

chimoro : mak cik buka tak klinik ni???
mak guard: nk wat pe dik?
chimoro : nk medical check out utk kemasukan u!!
mak guard: ari ni tutup. isnin nnt buka!!
chimoro : oh ye ke!! mekaceh..

huahuahua..penat je aku g upanya tutp...
ingat buka walaupun awal muharam...
huahuahau...


No comments:

Lilypie