air mata T_T

ari ni cedih ckit story ye...
setiap pertemuan adenya perpisahan..
dan perpisahahn itulah yg akn menyakitkan kita...

ari ni aku last day bersama kak zara.(aku last lagi dua hari)
memandangkan kak zara cuti lepas tu..so die xdpt lah nk ckp goodbye kat time party kecilan nnt...
so, b4 balik td snap pic2..(terasa mcm ari ni aku lastnya!)
then time turun tu time kat zara ingatkan aku something..time tu nk nagis dah tp kena tahan aku mmg sensitif ckit...

sampai lah kak zara dah MySpace..adoi terus aku pun join sekali...

p/s: pd kak zara ( even aku x pasti lah kak zara bc ke x?) shima mintak maaf dr ujung rambut sampai lah ujung kaki..thanks for everything...jgn nangis2 tau ( terutama depan shima)pesanan akak tu shima akn ingat sampai bila2..i.allah shima akn kurang kan lah jd burung hantu tu..yeah..

No comments:

Lilypie