luahan ati!!!

genap dah umur aku 21 tahun!!!
org kata umo ni lah perempuan akan dpt kebebasan dr family..
tp aku, -_-
still terkurung dlm kehidupan sendiri..
di sebuah bilik yg terpencil kat dlm umah sendiri.
aku bukannya dak yg jenis x bergaul,aku bergaul ngan semua org..
ngan kawan. sepupu.. even dak yg aku xknl tp br nk kenal..
family??? emm..ssh aku nk ckp!!
sbbnya...aku pun x pasti..
makin meningkat umo aku makin jauh aku rasa kan diri ni ngan family..
dibsrkan tanpa ksh syg seorg ayah..
membuatkan aku.. jadi berhati2 utk bersama ngan org yg bernama "LELAKI".
cemburu kekadang melanda kat diriku bla aku tgk member2 aku semua happy ngan family dieorg..
gembira.. aku pun nk mcm tu..
g tau ape yg aku rasa, berkongsi masalah... tp entah lah...
salah nya kat sape??
aku??atau pun ..??? ...
kebebasan bukan lah satu menda yg aku inginkan... tp kebahagian..
bukan tamak!!! tp, itulah ayg aku nk rasa...
emmm...entah lah jiwa aku kosong..
happy didepan kekawan tp di rumah aku keseorangan...


ngape aku rasa begini???? sampai bla aku akan menjadi begini...



No comments: