1.30 am: shima, en.rizal ckp sok awk xyah dtg opis dulu.tq.nnt sy (bos) call awk k???


pepagi dah aku dpt msg dr bos aku...
pehal lak ni????
pening aku...
pape pun aku sambung tdo balik r mls nk pk....

pg kul 5.30 am mak aku kejut soh g keja....
aikss!!! aku yg mamai ni pun g r ckp ngan mak aku ....

cma: mother..aunty allyn ckp xyah g opis r!!
ibu: g je ciap2 pat kul 6 kejut ibu...

aku yg blur ni pun
ngan semangat xde nya...g ar mandi...

dah ciap mandi kul 6 ( aku mandi mmg 1/2 jam) hahaha
so aku g ar kejut mak aku...
dah kejut
g gosok baju adik2 aku...
dgn selamba je mak aku ckp...
XYAH R G KEJA
AUNTY ALLYN DAH CKP MCM TU!!!
JOM TEMAN IBU G ANTA ADIK G SEKOLAH!!!

aiyaaa mother u.....kan!!!!
haiyaa suka lah mcm tu
kasi penat je...
huhuhu

No comments: