memory in SMKBBS wif my teacher and frenzz

td aku kemas bilik ( dah xtau nk wat pe kan)..
so, kemas ni kemas tuade satu kotak dlm bilik aku kecik je..
buka punya buka aku jumpa pics lama rasanya time aku form 5..
hahah!!
kelakar aku tgk...( actually geram tgk lah!! time tu xlah besar mcm lah ni..huhu)

teringat lh aku kat mem2 time kelas ni..
gelagat dieorg! dan aku..
hahah..

padahal ri2 br je wat reunion tp rindu lak...
aiyooo..wat to do..

time cekolah lah aku rasa aku paling nakal dr time kolej ye...
ye r kat kolej ni
aku rasa control g kot..takat jaat pun aku time2 yg memerlukan aku pass exam r..
hahaha...
klu time cekolah dulu..
emm..
xyah cite lagi2 klu kelas BM..
mana penah aku bg tumpuan..dr tempat duduk aku kat tgh2 second last ( aku ingat g!!)
aku mesti lari g tepi tingkap...
bosan gla!!
cikgu ghani pun sporting..die xkisah pun..
homework die pun..mn penah aku wat..sentuh pun x..
hahaha.. nasib cikgu jenis tak ksh..

hah, lg satu cikgu sejarah aku..
wooo!!! homework die mmg aku akn buat..
xmau ooo kena CUBIT sakit...
die mmg kita owg gerun ngan cubit die r..

ade satu cikgu yg mmg funny but sometimes garang die kuar!!!
teacher norlina.. die ni ajar BI yelah kata pun aku dah ckp teacher td kan..
time die garang xyah ckp r...
semua owg mmg diam..
tp dlm ati eiiii!!
menyumpah!!
time die cool!! time lawak die ... tu xsoh cite...mmg ceronok...sgt...

emm lg satu cikgu kimia aku..
aku lupa lak nama die pelah..
hah ni
satu2 nya cikgu yg mmg garang bg aku..
mak aku pun x garang mcm die..heheh..
lg pun time 2 die pregnant ank pertama soh
agak leh pki gak lah angin die tu sbb pembawakan ank pertama...
korang g r tanya mem aku-- sape cikgu yg paling garang..mmg semua owg ckp die r..
heheh!! maaf cikgu...tp kan die sebenarnya ok tau..tp tgk mood r..

emm
byk g cikgu yg aku nk kenalkan..tp nnt r ye....

hahah...

klu member aku dlm kelas lak..
aku ade 2 geng
hahah
satu geng pengawas perpustakaan..
satu geng dak2 biasa..
haha..
emm.. mem aku time dlm kelas tu..
  • ayien B >
  • sejarah(fadzilah)
  • alfi(eeeiiifeel)
  • myra ( or now owg pgl die apple)
  • amira che lah
  • nabila
  • alin
  • azie
  • nadia(nad)
  • masyitah ( mas)
hah ni r mem2 aku time cekolah...
ni je r yg leh time otak gla aku dlm kelas...
dan sejarah,nad,amirah, ayien and alfi also alin..tu semua
kwn aku yg aku mmg perlukan bla homework xsiap r...
hahah.. aku ni mmg mls ckit.. nk wat keja cekolah..pape pun gembira kenal ngan diorg..

No comments:

Lilypie