adik aku buang tebiat

ari ni, mmg ari buang tebiat sedunia utk damia and dayini!!!
aku xtau pe antu yg dah rasuk dieowg.
hahahah!!!
aku bgn je tdo!!!
aku dh nampak sorang sapu umah...
yg sowang g mengemas depan..

aku ingat dieorg kena marah ke ape lah
tp aku tgk mak aku wilex je...

dah lah menyapu depan umah...

siap kemas kat luar tu lg

susun kasut
kemas katil mak aku...
ish!!ish!!
aku mcm xcaya je...
selalu klu aku kemas lah
xcampai 5 mnt
aku tau umh akan pecah blk sbb dak2 ni!!

tp td, mmg baik gla...

s
enang aku ri ni...
hahahah!!!

duk mcm tuan puteri!!!

xwat pape pun..hahahaha

psst: time aku tgh tulis ni c dayini ngah sapu bilik aku!!


dayini and damia

No comments: